Στην σημερινή εποχή, σχεδόν το 70% του πληθυσμού της γής χρησιμοποιεί διαδικτυακά κοινωνικά δίκτυα για τις συναναστροφές του. Αυτό σημαίνει ότι, υπάρχει πάντα ένας πιθανός πελάτης σε κάποιο από τα κοινωνικά δίκτυα που μετέχετε που χρειάζεται προσοχή και καθοδήγηση. Είτε εργάζεστε ώστε να καθιερώσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας, είτε χρειάζεται να υπενθυμίσεται την εταιρεία σας στους πελάτες σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προστατεύσετε τα διαδικτυακά σας assets.
Η σελίδα στο Facebook δεν είναι απλά… μία σελίδα.
- Λειτουργεί σαν το επόμενο σημείο πώλησης, για το οποίο θα πρέπει:
- Να αναπτυχθεί μία σωστή στρατηγική για το περιεχόμενό της
- Να περιλαμβάνει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της εταιρείας
- Να απαντά σε κάθε αίτημα ή ερώτημα
- Να οδηγεί τους χρήστες στα άλλα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας (ιστοσελίδα).
- Να προσφέρει πληροφόρηση, εργαλεία και καθοδήγηση
- Να ενσωματώνει την σφαιρική στρατηγική και σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής της εταιρείας
Οι σελίδες στο Facebook πρέπει να έχουν υψηλή διάδραση ώστε να δεσμεύουν τους χρήστες σε συζητήσεις και να τους ενθαρύνουν να μοιραστούν τα περιεχόμενα με άλλους χρήστες.
Θα πρέπει να είναι τεχνικά άρτιες ώστε να υποστηρίζουν, κατα καιρούς καμπάνιες υψηλής διασποράς, με περιεχόμενο που να είναι κοινοποιήσιμο και να διαδίδεται γρήγορα και εύκολα.
Επίσης μέσα από τις σελίδες, θα πρέπει να ενθαρύνονται οι χρήστες να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της εταιρείας ή να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, test-drives.
Με αυτό τον τρόπο θα γίνουν οι σελίδες της εταιρείας πόλος έλξης και δέσμευσης των χρηστών του Facebook.
Twitter Micro Blogging
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Twitter, είναι ότι δίνει την δυνατότητα χαλαρής επικοινωνίας με τους πελάτες της εταιρείας σύμφωνα με τους δικούς τους όρους, δημιουργώντας έτσι μια πιό φιλική επαφή με τον καιρό, κάτι που για τις εταιρείες είναι πάρα πολύ δύσκολο με την χρήση άλλων μέσων.
- Επιτρέπει την δημιουργία επαφών και σχέσεων με πελάτες, μετόχους, συνεργάτες και γενικότερα άτομα που είναι σημαντικά για την εταιρεία.
- Δίνει την δυνατότητα να έρθουν σε απ’ ευθεία επαφή με τα στελέχη της επιχείρησης και με αυτόν τον τρόπο συμβάλει στην καταξίωση του ονόματος της εταιρείας
- Επιτρέπει την ενσωμάτωσή του στα υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας συμβάλλοντας στην επικοινωνιακή στρατηγική
YouTube
Το YouTube δεν είναι μόνο για να αναρτώνται αστεία videos με χαριτωμένα ζώα ή άλλα χαριτωμένα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν Επιχειρηματικό Εργαλείο Υψηλής Απόδοσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ενημέρωση των πελατών σχετικά με την εξειδίκευση της εταιρείας, για να προωθηθεί η γνώση, για να πωληθούν προϊόντα και υπηρεσίες, για να επικοινωνήσετε με πελάτες, μετόχους, συναδέλφους, συνεργάτες και άλλους.
Επιγραμματικά μερικές οδηγίες για σωστή διαχείρηση του YouTube:
- Δημιουργήστε το δικός σας κανάλι το οποίο θα αντικατοπτρίζει την εταιρική σας εικόνα
- Προσθέστε στο κανάλι σας τυχόν τηλεοπτικές διαφημίσεις
- Προσθέστε την ηλεκτρονική διεύθυνση του καναλιού σας σε όλα τα πληροφοριακά έντυπα της εταιρείας καθώς και σε όλες τα ψηφιακά περιουσιακά σας στοιχεία ( ιστοσελίδα, σελίδα στο Facebook, κλπ)
- Αναρτήστε videos με σχόλια πελατών σας για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας
- Προωθήστε εταιρικές εκδηλώσεις χρησιμοποιώντας videos από παλαιότερες εκδηλώσεις
- Προσθέστε ένα video που θα συστήνετε το προσωπικό σας, για να αυξήσετε την αυθεντικότητα της εταιρείας σας
- Προσθέστε ένα video με παρουσίαση των γραφείων σας καθώς και ένα χάρτη της πόλης ώστε να είναι εύκολο κάποιος να σας προσεγγίσει
- Αναρτήστε συνδέσμους των videos στα κοινωνικά δίκτυα
- Προσθέστε κουμπιά στα videos, τα οποία θα παραπέμπουν το κοινό σας στην ιστοσελίδα σας
- Προσθέστε videos σε όλες τις παρουσίες σας στα κοινωνικά δίκτυα