Η ψηφιακή διαφήμιση έχει να κάνει με την παροχή πληροφόρησης στο κοινό που απευθύνεται η εταιρεία, με τους τρόπους που ο πελάτης την χρειάζεται.
Με απλά λόγια, να βρείς τον σωστό άνθρωπο (που αναζητάς ώς πελάτη) την σωστή στιγμή, με το σωστό μήνυμα χρησιμοποιώντας το σωστό μέσο.
Δεν υπάρχει κανένα όφελος σε μία εταιρεία που εμπορεύεται ρούχα, η διαφήμιση σε έναν άνθρωπο που αναζητά να βρεί υπηρεσίες καθαριότητας. Οι στοχευμένες διαφημήσεις έχουν σαφώς αποδοτικότερο αποτέλεσμα.
Η ψηφιακή προβολή και διαφήμισή σας είναι:
- Το σωστό μέσο για άμεση αναπόκριση και κινητοποίηση
- Ένας σημαντικός τρόπος να οδηγηθεί η κίνηση ενός στοχευμένου κοινού στην ιστοσελίδα σας
- Η καλύτερη μέθοδος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρεία σας και την εμπιστοσύνη σε αυτήν
- Στοχεύει σε ποιοτικό κοινό
- Τοποθετεί την ιστοσελίδα (κατ’ επέκταση και την εταιρεία) στα σωστά σημεία ενδιαφέροντος, όπως ιστοσελίδες, δίκτυα και στοχευμένες ομάδες.
- Οδηγεί αυτούς που είναι αποφασισμένοι να αγοράσουν στα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας.
- Καταγράφει την ιστοσελίδα στην συνείδηση του κοινού για μελλοντική χρήση
Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι:
- Αν εφαρμοστεί σωστά προσφέρει μεγάλη απόδοση σε σχέση με την επένδυση
- Παράγει διατηρήσιμα αποτελέσματα κάθε εβδομάδα
- Διαφοροποιεί και ξεχωρίζει το πιστό κοινό